GOOOGOOOGOOO

Tillbaka från träningen, SHIT! Det var grymt, spinning är min nya grej. Svettades för en hel armé. Det var så härligt, höll på och dö den sista låten men jag kämpade på ut i det sista. Jag är stolt över mig själv, jag klarade det!!
Kom hem och åt, har nu gjort mig en lingon smoothie. Ska sätta igång med pluggandet sen och så kanske jag slår Deniz en pling som pluggkompis över telefon. Får se hur mycket jag fattar. Deniz kommer bli galen på mig, för jag misstänker att jag inte kommer fatta ett enda dugg.
Men nu ska jag äta upp smoothien och duscha. Kvällens sista inlägg för idag, men på återseende imorgon.
Mys denna härliga torsdags kväll och vakna upp med ett leende imorgon.
Ha det gött så länge /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0