En kall tisdag

Mötte upp Deniz imorse, missade det igår eftersom jag har problem med att hålla tider på morgonen. Men idag kom vi i tid. Dagen har varit bra, sista lektionen hade vi ett oförberett engelska test på men det gick bra.
Det blev ingen bio med gustavos idag :( No money so no fun. Nej men man kan ha kul utan pengar men man kan inte gå på bio. Imorgon är det jobb dags så då får jag in lite pengar i kassan.
Imorgon är det resursdag och utvecklingssamtal som gäller, det går väl an. Hoppas hon inte har allt för mycket att klaga på under de 15minuter vi ska diskutera.
Nu ska jag äta och läsa lite mera svenska bok. Senare ikväll går jag loss på Sats sundbyberg, härligt att träna.
Deprimerande mörkt ute, tycker mycket bättre om sommaren. Nu är det kallt och blött, trivs inte om jag inte får dela det med någon. Och det gör jag inte så ge mig sommar!!
Nu överger jag dumburken för en tråkig bok, see yah!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0