Uppdatering av bilder

Lite sent inkommet kanske men så går det när man glömmer sin kamera i tyresö. Här kommer dom i alla fall, bilderna från dagen efter Mias födelsedag.
 

Daniel och Jesse
1. Jag och Jesse
2. Daniel och Jesse
3. Danne rakad och (någon brud?)
4. Johan
5-7. Jag och Jesse
8. En mindre smart bild på mig tagen av Jesse
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Matte som kom på besök i Stockholm som jag skrivit om tidigare
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min GANT klocka, inte så bra bild men den duger

Kommentarer
Postat av: Helena

jävlar vad med hår han fått! :o

2008-11-06 @ 12:40:08
URL: http://pernehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0