Vilken härlig dag

Äntligen är det härliga vädret tillbaka! Det var på tiden, no more rain thanks :)
Eftersom solen sken även idag när jag vaknade så vart det till att gå ut och sola på verandan igen. Jag får aldrig nog utav solen, ska fan flytta utomlands!
Gårkvällen slutade med en rad med filmer.. vissa bra andra mindre bra. Love in Manhattan. SE DEN! Den var riktigt bra faktiskt, typisk tjej film men den var iallafall jättebra. En sådan kille vill jag också hitta, någon frivillig?;)
Fick också sms miss i nassen utav min kära Mia, full och glad;) haha nemen hon förklarade sin kärlek för mig .. saknar den bruden! Men hon ska faktiskt komma idag och bo hos mig ett tag för hon har tröttnat på Tyresö livet. Tänk vad härligt egentligen, att kunna fly från sin vardag.
Har tänkt en hel del på det här med sommaren och badsäsongen 2008. Senast igår sa jag till mig själv "MADDE! Ta dig i kragen och börja träna och dra ner på intaget av det goda". Ett tips från mig, tänk INTE så. Man äter bara ännu mer haha. Är det bara jag som funkar så eller blir det så att desto mer man förbjuder sig själv desto svårare blir det att motstå? Men tänk positivt, det smakar gott iallafall och man lever bara en gång! Hur som haver så satsar jag på badsäsong år 2009 istället! För i september då jävlar är det gym som gäller, då blir det hård träning tillsammans med min älsklings Julia. Som dessutom åkte till Danmark idag och kommer vara borta hela veckan. Kommer sakna min tös men jag finns kvar här och leksugen när du kommer tillbaka!:)
Får se vad dagen bjuder på, ska iallafall träffa Mia och handla mat hem. Vad har ni framför er?:)
Glad sommar alla vackra blommor!:)

Den här bikinin är jag grymt sugen på att införskaffa mig, till badsäsong 2009 förstås ;) Vad tycker ni, ska jag köpa den?! :)
Är helt kär i denna gröna pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0