Väntan

Ätit god middag och sitter nu här framför TV:n och smaskar godis tillsammans med min lillebror Theodor till Ice Age2. Haha jag vet att det är en barnfilm men shit vad bra den är. Zid är riktigt riktigt charmig på ett dumt sätt :) Oh han är så härlig, han gör hela filmen. Juliet har nu dragit sig hem mot Odenplan för att fixa sig inför ikväll. Vi har utökat oss också, nu ska min andra kära kussilago Jessica följa med på fest också. Mycket trevligt. Får se hur många jag lyckas få ihop ikväll, någon/några av er tjejer som läser som vill hänka? Det är bara säga till! Annars gör jag inte mycket, ska väl börja göra mig i ordning snart så man är fixad och ready to go.
Ni andra får ha en sån trevlig lördagskväll så hörs vi! Kram kram
"How can you be lovers if you can't be friends"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0