Tack för igår

Går kvällen slutade inte så illa iallafall. Drog hem till Mia där kröket var i full gång. Hade tur som mötte Nickepicke på alleplan så jag slapp gå själv :) trevlig pojk det där. Hur som haver så lärde jag mig en ny lek, jag undrar hur man kommer på alla sånna där konstiga tokerier men men. Det var en mysig kväll som bjöd på dans, spel och skratt. Slutade i sängen med kära Vick och vaknade upp med Anna i mellan oss. Den tjejen asså, fin som få:) Vi hade gått och lagt oss i hyffsad tid men festen hade hållt på enda till klockan 11.00 på morgonen. Och Vickan skulle upp och jobba så fick åka med en bit i bilen. Ikväll är det fest igen, dock i Kallhäll denna gång med Inti poonken. Få se om jag lyckas dra med mig Vick eller om hon är slut efter en dags jobbande.
Annars har jag bara solat och tagit det lungt idag, imorrn blir det till att handla lite igen. Vissa saker fattas i mitt förråd ;)
Vad ska ni hitta på ikväll?:) Vad ni än gör så hoppas jag att ni kommer få det lika trevligt som mig!:)
Ciao<3
"Undvik bråk och tjaffs, imorgon kanske inte din vän finns kvar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0