Skön dag

Idag vaknade jag vid 10.45. Solen sken och mamma hade redan packat för huvudstabadet. Så det blev till att kasta i sig frukosten och vandra mot utomhusbadet. Det blev ett långt och hett besök. La på brännan lite. Så idag är jag solbränd och fin. Har även tagit tillfället i akt och simmat, mycket bra madeleine, mycket bra. Inte långt innan vi skulle ge oss iväg ifrån badet kommer det en ganska ung(ca20+), utländsk och inte speciellt snygg kille fram. Han ställer sig framför våran filt och frågar: Hur mår ni tjejer?
Vi svarar: Jo tack vi mår bra. Hur är det själv då?
Killen: Jo när jag ser er är det bra.
Haha vafan svarar man på det? En desperat "liten" grabb kommer fram och drar en sliskig raggnings replik. Its a big no no guys. Så gör man bara inte. Helt fel sätt att få kontakt. Och att han inte änns kunde ta av sig sina solglasögon så man såg hur han såg ut helt. Nej nej nej, ingenting vart rätt med det där. Vi bara tittade konstigt på honom och vände oss om. Som tur var fortsatte han inte på sitt misslyckande utan gick där ifrån, thank god. Vad tror killar egentligen? Att vi tjejer köper vad som helst? Tyvärr så är det inte så, bättre lycka nästa gång :)
Det vart en mysig middag iallafall, det blev grekisk restaurang. Mmm så gott det smakade. Grekland och deras mat, det é grejer det.
Nu ska jag titta lite på Lucky Luke med lillen och sen ska jag göra fruktsallad, yummi!
Ha en mysig kväll gott folk.
"Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst, för det är då jag behöver det som bäst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0