seeeegt

Jaha, det var ju mycket som hände.. I wish. Fyfan vad tråkigt, Mia kom inte p.ga tappat busskort och alla jävlar går på krogen. Måste börja umgås med yngre som inte kommer in på krogen. Usch vad tråkigt. Blir faktiskt lite deppig när det är såhär dött. Istället för att gå ut och springa trycker jag i mig Ben and Jerry glass. Oh ibland är jag verkligen hopplös, tänker inte sitta och trycka i mig mer onyttigheter nu. Det ska tydligen inte vara bra för hälsan? hehe.
Dagen har iallafall haft sina ljusa stunder, en gammal vän ringde mig och vi pratade en liten stund. Har faktiskt saknat min bästa kill kompis och hans charm. Vi bestämde oss för att ta upp vänskapen igen. Det är sånna saker som gör livet ljust. När man äntligen får sin lön, man tar upp kontakten med en gammal vän, ser en extremt bra film. Yes you name it!
Ikväll ska jag iallafall se skräckisen The number 23. Har hört att den ska va riktigt bra faktiskt så får väl se vad betyget blir.
Imorgon är det två fester på listan, få se vilken det blir .. eller kanske båda :O
Det blir även fest på lördag så får se hur helgen kommer se ut. Hoppas på mycket trevligt skoj och stök.
Nu ska jag ringa min kära väninna Madelene och snacka loss öronen på henne! :)
Godnatt eller något, pusse

förbjuden frukt är alltid godast
"Ta vara på det du har för rätt som det är när du förlorat det, så inser du hur mycket du egentligen behövde det"

Kommentarer
Postat av: Julia

bästa uttrycket någonsin

2008-07-21 @ 00:41:13
URL: http://juline.blogg.se/
Postat av: madeleine

haha vilket uttryck menar du raring?:)

2008-07-21 @ 16:17:51
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0