Ovanligt bra tisdag!

Nu är jag tillbaka, vart inget skrivande igår, fullt upptagen med min Juliet som jag inte träffat på ett tag. Det kändes verkligen bra att få se min lilla smily igen :)
Hur som haver, idag har faktiskt varit en ovnaligt bra dag, åkte hem till min pappa som jag inte varit hos på lite över 3veckor, saknat han :( men nu jävlar e monstret tillbaka i huset ;) haha nerå. Så dagen börjar med att mobilen tjuter runt fem på morgonen, sms från bläckfläcken ;) haha för att sedan somna om och vakna sedan igen när alarmet ringer 9.15 Upp och fixa frukosten till mig och min oväckbara kusselin, JULIA!:)<3
Sedan ringer hem telefonen, hmm vem kan det vara tänker naturligtvis jag.. och vem är det? Jo det är något slags bud som ska komma med ngt .. DHL eller något liknande. Denna man som ringer har naturligtvis en väldigt sexig röst och jag blir helt till mig för att han ska komma om 5 minuter och jag har en morgonrock och ruffsigt hår att erbjuda denna okända man. Nejnej det går inte för sig, blir till att ringa Karin(mammas kompis) på störten och fråga om vad det är för bud som är påväg. Det jag lyckades få fram var inte mycket till hjälp. Jag springer in till Juliet och berättar min historia som direkt kastar täcket över huvudet och säger: "okej, jag öppnar iallafall INTE!" Budet kommer och till min stora besvikelse är han varken snygg eller har samma röst.. så det blev inte mycket mer med det. Gör mig klar och tar mig till jobbet, blir vänligt hälsad välkommen som vanligt och börjar göra mina vanliga sysslor. Tiden går och gästerna är på semester så inte mycket jobb för mig. Dagen tar slut och jag tar mig hem till min kära pappa. Vi tar oss gensat vidare in till stan för några ärenden och få i oss lite mat. Jag provade sushi för första gången idag förresten, mycket mycket gott det där med rå fisk och havs gegg! Allt går som smort och vi slutar på Lobby, mycket mysigt och trevligt ställe. Där jag även träffade en mycket mycket snygg kille. Efter det bär det hem men vänta.. håll i hatten, här kommer det bästa. Jag diskuterar min lön med min chef, och gissa vad glad jag blev. Det slutade med en mycket bra och hög lön. Okej det beror på vem man jämför med men jag kan säga att det räcker gott och väl!:) Så idag har varit en mycket bra dag, testat ny mat, varit på privat klubb, träffat en mycket snygg och flirtig kille, fått en bra lön och sist men inte minst hälsat på min käre far. 
Så, hur har er dag varit? :) Min har varit underbar

/Juste tänkte testa en grej .. avsluta varje inlägg med en klok liten mening. Eller vi får väl se hur långt lagret räcker ;)
Sovgott alla sötisar så syns vi glada och pigga imorgon!

"Man behöver inte vara duktig för att vara bra" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0