Hovawart

Kollat runt nu en hel del och jag tror jag har hittat min blivande familje hund! :D Först ville jag absolut ha en tollare, dom är så underbart fina och så himla intellegenta men dom kräver för mycket. Dom är gjorde för att jobba exakt hela tiden. Och jag är inte den som går ut och springer en mil varje dag. Vare sig jag har hund eller inte. Visst jag går gärna på tim promenader men dom kräver så mycket mer. Så jag har nu letat vidare och funnit HOVAWART. En mycket trevlig och fin hund som funkar både som familje och arbetshund. Den uppfyller dom krav jag har, den ska vara extremt lydig men endå en familjemedlem. Perfekt! Här kommer några bilder, så vad tycker ni, vilken färg?:) Jag gillar allihopa men jag tror svart kommer bli min färg.
Hovawarts valp i brunHovawarts valp i svart/brunHovawarts valp i svart
                 Hovawart brunHovawart svart/brunHovawart svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0