Klockor

   Nu har jag letat runt lite efter en arm klocka. Man ska inte ta första bästa utan man ska prova och leta sig fram. Har varit inne på NK, hittade en Gucci och en med något annat märke som jag inte minns. Mycket fina. Men som sagt, jag letar och vidgar mitt sinne så jag vet mer exakt vad jag vill ha för klocka. Här är några godingar som jag kärat ner mig i. Så vad tycker ni? Vilken passar mig bäst? Har ni något annat förslag så är det bara att skicka en bild.
Tack för mig och hjälpen jag förhoppningsvis får.

En pärla i GucciEn liknande pärla,dras nog mer mot denna stil.

Här kommer en riktig snygging. Märket är Guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0