Festen från igår

Oh my lord! Haha. Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. Festen vart lyckad, för en del av oss. Hörde nyss att en viss person spytt ut genom ett fönster, mindre bra där. Själv har jag klivit på något vasst så jag har sår under foten, ajajaj. Men det var trevligt folk och bra musik. Kvällens höjd punkt var iallafall när min bästis G kom :) Helt oplanerat stod han bara där framför mig. Det var en trevlig överraskning. Jag och Bull gjorde en hel del trevliga skålar, nämner dock inte vad vi skålade för. Och jag träffade även min barndoms kärlek där, José. En kille jag var extremt extremt kär i, i typ 5:an. Träffade även en annan snygging där,Peter whawawiwa vad snygg han är! Haha, Julle fråga om det var någon på festen som var förbjuden att röra, då sa jag direkt P. Resten var det bara fritt fram för. Nu är det iallafall dagen efter och jag har städat, matat katterna och nu ska jag snart möta upp min kära kusin Peck för en myspromenad såhär dagen efter. Hon ringer snart, ska höra med henne vad hon tycker om en picknick, oh jag röstar ja!
Hur var eran kväll? Kanske laddar upp några bilder från festen sen om jag lyckas få tag på några.
Ciao!
"Livet är en fest, och alla är bjudna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0