Det regnar i Stockholm idag

Då sitter man här, framför datan och hör regnet slå mot rutan. Har precis lagt min lillebror, är barnvakt idag. Stängt av TV:n och tittar på nätet efter små gosiga söta hundar. Det är i sånna här stunder som man verkligen bara vill krypa ner under ett stort varmt duntäcke med en kopp te och en mysig kille och gosa till en film. Mmm, vad jag vill ha. En stor säng,en kille, en kopp te och en mysig film. Regn kan göra människor deprimerade men inte mig inte! Nej, jag tycker regn är mysigt. Visst när man går ute i regn och så, så känner man sig ganska unken och äcklig men sen att komma hem och ta av sig kläderna och krypa ner i sängen med någon är aldrig fel. Regn är faktiskt ganska romantiskt, tänk dig att du går under ett paraply tillsammans med den där killen som ger dig fjärilar i magen och så stannar han helt plötsligt och bara kysser dig i regnet. Ohh jag blir kär bara jag ser det framför mig. Någon kille som vill kyssas i regnet?:) Jag och min nästa kille ska iallafall kyssas i det romantiska regnet som faller från ovan..... hoppas jag :)

"Var den du är, duger det inte så är det deras problem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0