Den underbara drömmen

Måste ju berätta lite om denna dröm, framför allt för att jag själv inte ska glömma den.

Första drömmen(inte något vidare)
Det börjar med att jag drömmer om den här killen som smått fångat mitt hjärta, han är som vanligt.. hopplös. Samtidigt som han förmedlar att han gillar mig jättemycket så är han helt omöjlig. Jag vet inte vart jag har honom. Så i första drömmen är han alltså som i verkligheten, underbar men inte perfekt. Men iallafall då så börjar drömmen med att han och dom två tjejkompisarna till mig som jag är med att börja prata om att han har köpt välling. Jag fattar ingenting men sen kommer det fram att han träffat en tjej som har barn. Jag blir inte helt förstörd men den kändes ju. Men jag bara log och sa ungefär "jaha ja men gud va kul!hehe" HOSTHOST! Dom börjar tjattra om hans nya tjej så jag vände på klacken och gick ut i vägen. Och här kommer det konstiga, det är på en väg i solna. Det är ingen trafik för att det har hänt en olycka några meter bort så det är mot olycksplatsen på vägen som jag går bestämt mot. Bara för att slippa höra om hur kär han är och blablabla. Alla tre tittar efter mig och tjejerna vet ju att jag är smått kär i denna man så dom får lite med känsla och tycker synd om mig när jag traskar iväg. Killen tittar och tänker"hon är allt jag vill ha, men varför går det inte?" Sen så vet jag inte riktigt vad som hände men jag har ett litet minne av att det tog slut eller någonting mellan den här killen och hans tjej .. hur som haver så vaknar jag upp och känner mig absolut inte nöjd med denna dröm. Kände mig till och med lite deppig. Så jag somnar om, och tur var väl de .........

Andra drömmen(mycket mycket bra)
Minns inte riktigt allt i denna dröm heller men den är mycket underlig på ett roligt sätt. I denna dröm är han(samma kille som i första) döds kär i mig. Och det är så uppenbart, han visar vad han känner och är öppen med vem det är han faktiskt vill ha. Jag är såklart nöjd och han pussar och har sig med mig. Sen kommer en minneslucka igen och sen helt plötsligt så sitter vi och tittar på TV hemma hos honom i hans soffa. Det är typ ett sånt där pris program, ni vet när man vinner priser för till exempel "bästa skådespelare". Men denna prisutdelning var för tattuerade. Man fick pris i "hur snyggt tattuerad man var", "mest tattueringar" och blablabla. Där är min kille med och han vinner ett pris, jag vet inte riktigt för varför. Tänkte på det när jag vaknade, vad hans pris stod för men jag minns inte. Iallafall så går han upp på scen och ler sådär på bara det sättet han kan. Nöjd men endå lite generad. Jag som sitter bredvid honom i soffan tittar på honom och känner lyckan i hela kroppen. Jag säger även "baby, fan vad jag älskar när du ler sådär" och tittar menande på TV rutan. Han tar emot priset och går iväg till en hiss.. typ som ska ta ner dom från scen där alla andra pris tagare står. Och det är då det händer, det som kom att bli anledningen till mitt gapskratt, han drar ner brallorna och gör helikoptern, I LIVE TV! Och samtidigt som han står där och vinglar på snabeln så ser han så förjäkla belåten ut. Jag tittar på honom och han ser helt generad ut där i soffan bredvid mig och jag faller ut i gapskratt. Han kastar sig över mig för att försöka hindra mitt skratt och för att jag inte ska se hans generade min. Och då vaknar jag upp, skrattandes och lycklig. Det var så verkligt och så underbart roligt!:)
Det är klart att ni inte fattar någonting och undrar hur min dröm kunde vara så underbar men det är för att ni inte upplevde den, det är en helt annan grej. Helt obeskrivligt egentligen.

Har ni haft några såna där minnesvärda och helt knäppa drömmar?:)
Berätta, vill höra alla små roliga dröm historier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0