Blandade känslor

Idag har varit en svår dag, en svår dag att sätta betyg på. I ena stunden var jag helt galen och bara ville döda varenda kund och jävel som fanns i min närhet. Och i nästa stund mådde jag riktigt bra och såg solen trots att den inte lös. Under tiden som livet kändes som skit så beslöt jag mig för att åka iväg, åka ifrån vardagen och helvetet. Så jag har nu bokat en resa till Grebbestad på onsdag som avgår klockan 16:10. Känns riktigt bra faktiskt. Ska äta langos, mysa på kajen och bara ta vara på livet. Mysmysa tills jag fått myssjukan. Skönt att få åka ifrån Sthlm, det behöver jag!:) Och jag älskar impuls saker, det gör livet så mycket mera spännande och härligare.
Efter jobbet åkte jag hem och städade, sedan blåste vinden in mig mot stan för att möta upp min kusselin Jessica och shoppa. Har hittat ett par skor och en väst/kofta som jag vart helt förälskad i och nu när äntligen barnbidraget kom så åkte jag in och shoppade. Så det var en höjdpunkt för dagen. Annars har jag och Jessica lagat mat och bara myst och flummat. Ett citat från bussresan om när jag ligger på BB"Din familj.. de nära OCH Jessica". Ni fattar inte för ni hörde inte hela konversationen men den meningen satte sig på minnet iallafall.
Nu ska jag titta lite på TV och varva ner inför sängen,
good night sweeties.
"Man måste känna smärta för att kunna känna riktig lycka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0