Olycksfågel

Jag förstår inte hur jag lyckas. Dagen började inge vidare. Kommer ut i porten och det första som händer är att jag stukar foten. DUKTIGT! Eller vet inte om det är en stukning eller om det är en spricka men vad det än är så är foten uppsvälld och gör ont. Först rumpan och nu foten. Snart kommer väl armen eller ryggen eller någon annan kroppsdel ha ont. Förstår inte vad det är med mig, brukar aldrig göra illa mig såhär. Men snart är det Karibien som gäller. Då ska jag vara hel och fin och inte råka ut för olyckor. Känns så himla skönt att få komma iväg men jag vet att jag kommer sakna en viss liten pojke vid namn Deniz. Men två veckor borde jag väl klara mig själv va? Tycker ni inte? hehe.
Det kommer bli en hel del prov och plugg för mig nu innan jag åker, ska hinna med och skriva alla proven. Och det ligger redan 2 prov efter jag åkt så ska prata med lärarna och flytta fram dom så jag hinner. Usch, känns som om mitt liv kommer bestå av att plugga. Men sen så är de la caribia och lov som gäller. Snacka om skönt! Julafton på en strand sen är det lyckligt nyår och härliga nyårslöften. Oh me like.
Nu ska jag fortsätta läsa rättskunskap så jag får ett fin fint litet betyg på torsdag. BLÄ fattar ingenting!.. som vanligt.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0