Några minuter senare i hemmet

Jag står i köket och sjunger och gör någon ful dans som får mig att skratta åt mig själv och pappa står i vardagsrummet och tänder ljusen på vardagsrums bordet..
Jag: Fan vad skön jag är
Pappa: Vad sa du för något?
Jag: Va? hehe vadå?
Pappa: Sa du "fan vad skön jag är"?
Jag: HAHA A! För visst är jag det ibland
Dansar in med ett skutt i vardagsrummet och gör min löjliga dans samtidigt som jag ler stort
Pappa: (Garvar) Snacka om att inte vara lite självgod
Jag: Haha jag? Vadå?
Och dansar min fula dans upp på övervåningen samtidigt som jag skrattar hysteriskt.
Lätt road idag kanske?
Nej nu måste jag plugga sådär tråkigt som bara jag kan.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0