Its hard

Skrev rättskunskaps prov idag och det gick faktiskt bra. Jag vet inte hur men på något konstigt vänster så klarar jag alltid av det med bravur som jag känner kommer gå åt skogen.
Har mer och mer börjat fundera på det här med min praktik plats. Jag är inte så säker på om jag vill ha den fortfarande. Det känns så oorganiserat och rörigt. Jag har inte fått någon som helst information om det och så går det faktiskt bra för mig i skolan. Fast så kommer det kanske inte förbli men jag trivs i klassen och det går bra på undervisningen/ proven. Tänkte förut att jag kan lika bra ta lärlingsutbildningen så jag får komma igång och jobba, det kommer jag ändå göra sen men efter samtalet med skol syrran så kanske jag bör låta bli? Alla säger hela tiden att jag är lite för mogen och lever vuxen livet för tidigt så kanske ska backa ner och ta det på en lägre nivå? Inte på skynda något som ändå kommer komma med tiden. Äh jag vet inte. Får se hur jag gör när det blir aktuellt. Beror framför allt också på vart jag blir placerad. Det kommer antagligen bli det avgörande.
Men nu ska jag fixa naglarna och leta lite efter skön house på youtube.
Ha det gött så hörs vi senare sweeties
/M
"To young to be a grown up, to grown up to be a child"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0