Det vankas jullov

Snart är det jullov och då jävlar ska jag ta vara på tiden! Jag ska träffa bästaste bästa Danuel, förhoppningsvis saknade Madelene, ha tjejmiddag med Mia och träffa dom gamla brudarna. Mysa med Deniz och parta loss med flickorna. Kanske dra en mysig hemma kväll tillsammans med twini? Det ligger på min lista i alla fall.
Har dock lite ångest för det här med julklapparna i år. Man vill så gärna köpa julklappar till alla och göra alla glada men sanningen är att jag är yberfattig!! Jag har noll, zero, nada money. Kommer kanske kunna skrapa ihop någon slant så någon snäll jäkel får en julklapp men det är om jag har penga tur denna jul. Hoppas ni nöjer er med att jag älskar er i år? hehe. Penga problemet uppstod då jag stukade foten och inte kan städa och få pengar, lagom timing eller inte.
Sen så är det nyåret, vad ska man ha på sig? Man kan inte köra samma som förra året.. hade tänkt mig något lite enklare i år? Det ska fortfarande vara fint och uppklätt men inte i samma grad som förra året. Men vem vet, det är en bit kvar dit, hinner kanske ändra mig. Men har funtat på att köra på ett par tajta jeans och någon snygg topp? Vad tror ni, det funkar va?
Hm, det löser sig med tiden. Kan börja med att åka till Karibien och bli SUPER brun och slank och fin. Oh gud vad jag längtar!! Bara 9 dagar kvar nu. BARA 9 DAGAR!! Fatta skönt!
Nej nu ska jag läsa några sidor i rättskunskapen så jag får åtminstonde ett G på det där sablans provet.
Ha det gött! och önska mig lycka till.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0