Bio sugen

Vill gå och se bio filmen Twilight. Tycker inte bara själv att den verkar vara bra utan jag har också hört att den ska vara det. Och sen så är jag en sån person som faller för den här lilla texten som finns på framsidan av fodralet. På Twilight så har dom "When you can live forever, what do you live for?" Alltså jag bara älskar det, det får mig att bli helt kåt på att få se den. Och det råkar vara så att jag vet en annan söt prick som också vill se den, min baby Deniz. Skulle vara mysigt att dra en mysig bio med honom innan jag drar iväg till livets härliga och blir brunos. Men får se hur den sagan slutar. Vill se filmen i alla fall. Någon som sätt den och kan rekommendera den varmt så jag får lite mer motivation?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0