Bio mys

Då var det bokat, köpt och hämtat. 2biljetter till Twilight. Jag och Denizo ska på mys bio på lördag. Vi kommer ha fullt upp hela lördagen, först så ska vi på födelsedags fika hemma hos honom för att hans mamma fyller år. Efter det hem till min mamma och fira hennes kommande födelsedag. Och sedan efter det blir det raka vägen in till stan och kolla på bio. Sedan bär det av hem till min lilla lya i råcksta och mysa i min gosiga säng. Det kommer att bli en super lördag, utan några tvivel.

Invigning av sängen säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Deniz

Jaså, ska det bli invgning av din säng? ;-)

2008-12-05 @ 17:24:18
Postat av: Madeleine

Haha ja sa vi inte så :)

2008-12-05 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0