Vändpunkt..

på hög nivå. Igår kändes livet helt åt helvete och inget var bra. Idag är det verkligen min dag. Det enda fel som vart är väl att jag kom försent till lektionen och blev utsatt för 10minuters regeln för första gången. Fick sitta utanför och vänta i 10minuter sen vart jag insläppt för att skriva läx förhör i praktisk markandsföring, vilket gick väldigt bra. Sedan tog engelska läraren fel på tid så vi missade engelska lektionen och fick lång skön lunch. Sen var det dags för svenska, där vi hade ett test i dyslexi. Vilket också gick väldigt bra. Sedan kom sista lektionen helt plötsligt, vilket var rättskunskap. Som vi också hade prov i, och det gick finnemang. Så, tre tester på en dag och alla gick ovanligt bra. Kan det bli bättre? Plus att jag slutade en timme tidigare för att provet gick så fort att skriva. Sen när jag ska med tåget, jo då är det självklart Akalla tåget 1minut kvar. Snacka om tajmad tur. Hämtade lillen på skolan och blev trevligt bemött. Och det blir även sushi till middag. Oh vilken härlig dag. Jag kan inte begära mer. Uppskattar verkligen dagen för att går dagen var så förjävlig. En till sak, jag har raderat ALLA sms ifrån dig, utom ett då. Men det kan vara skönt att titta tillbaka på och faktiskt i mitt undermedvetna veta vad det är du vill. Redan när jag börjat radera sms:en så började jag känna lättnad. En bra bit på vägen, i rätt riktning. Känner mig som en fånge som kommit på planen för att rymma. SÅÅÅ SKÖÖÖNT! Nu ska jag laga mat åt lillen så blir det sushi för mig till middag. Mm yummi! Och en till sak som inte får glömma att nämnas, det var varm skön sol idag. Härliga tider det. härliga tider.

My happy face
"Även när det är snö, mörkt och kallt så är du en del av allt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0