Oh no

Jaha, då börjar man skolan igen imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka om saken.. det blir säkert bra. Idag har lillens släkt varit här och firat hans 6års födelsedag. Det vart ett kort besök men det var skönt. Igår vart det även bestämt att jag och Emelie ska åka och hälsa på farmor och farfar. Myspys. Har saknat dom. Imorgon ska vi även fira min farbror Nicklas. Grattis i förskott! Dagen har bjudit på sol och byggande av sängar. En lugn dag tillbringad med Max, Emelie, mamma och lillebror Theodor. På fredag är det även annat i görningarna, men vet inte riktigt vad än. Nu mår jag illa, har ätit för mycket godsaker till fikat. Usch, mår inte bra.
Måste bara säga, guuuuud vad jag saknar honom. Helt sjukt, mer än någonsin. Hans extremt konstiga humor, hans leende, hans kropp.. allt. Nej nu får jag skärpa till mig!
Ha en bra kväll, jag ska gå och lägga mig tidigt så jag orkar upp imorgon. Sovgott Sthlm!
"Låt ingen bestämma över din kärlek"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0