Måndag förmiddag

Vilken onödig dag. Vi hade resursdag idag, vi började klockan 10.00. Jag vart tvungen att ringa Tove för jag virrade runt ute på gärdet, det var inte direkt lätt att hitta dit vi skulle vara. Vi skulle sluta vid 13.00. Men i stort sätt hela våran klass drog redan efter första brännboll matchen(som vi vann mot 2:orna. 111-60. En eloge till HP1A) så det fanns ingen mening för oss andra att stanna. Så vi slutade 11.20. LYCKAT! Men det gör att man har en hel dag på sig att göra vad man nu vill. Så jag ragga upp Jullbull så när hon slutat så ska jag möta upp henne 14.00 på hötorget och ta en runda på stan. Ska kolla upp vad min blivande skinn jacka kostar och så ska jag prova en ny parfym som jag verkligen verkligen vill ha. Alla parfymer luktar olika på olika människor. Men den fick godkänt på stick provet i alla fall så hoppas hoppas. Marc Jacobs nya parfym Daisy. Grym. Ska checka plånkan också, jag har inte fått mitt barnbidrag så I'm out of money men hoppas på att det lilla jag har räcker till en frapino. Den är så grymt jäkla god, drick den inte! Ni kommer bli beroende. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra mig in mot stan. Ha en trevlig dag.
My love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0