Kos nästa

Japp, den 5september drar jag iväg igen. Denna gång flyger vi över till Kos, det ska bli så jäkla härligt. Det är då jag, Emelie, pappa och farmor och farfar som drar. Vi är då borta i härligheten i en vecka men pappa ska inte vara där hela tiden, bara några dagar och farmor och farfar bor på ett annat hotell. Behöver jag säga mer?;) haha fyfan vad jag längtar!!! Börjar även skolan igen om 2 dagar, känns mindre roligt men men man kommer in i det. Oh sol, värme och en massa kul. Vill åka nu!! Från Sverige till Grekland, så jävla härligt.

Ha en härlig kväll och ät något gott för det ska jag. Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0