Imorgon är det skola

Nu har jag ätit en jättegod middag. Fläskkarre med potatis klyftor. Mm yummi! Jag har även tvättat. Mindre roligt, eller det är okej så länge man är två men nu var jag ensam så. Nu ska jag göra mig en smoothie på lätt youghurt, hallon och jordgubbar. Healthy shit you know. Så imorgon var det även skola igen, läxor efter läxor. Jag åker ju även till Kos på torsdag så kommer få hem en hel del plugg, och även med mig till Grekland. Men det följer med i paketet, fan vad jag längtar tills jag sitter där på flyget och lyfter från marken. Åker ifrån Sverige. LÄNGTAR! Inte många dagar kvar nu. Ska bli såå brun och fin. Eller det är det jag räknar med. Nej smoothie var det som stod på menyn, cioa so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0