Första dan i mitt nya liv

Idag var det då första dagen i skolan. Jag måste säga att jag är nöjd med mitt val utav skola. Jättebra faktiskt. Det enda dåliga jag la märke till var att man inte får ta ut ledighet för semester, mindre bra. Men året ska nog springa på och sen är det helt plötsligt ett nytt år. Ohh vill bara att allt ska ta slut, no more school. Nu har jag kommit hem från min korta dag och imorgon ser schemat likadant ut. Fast ska försöka ragga upp någon som jag kan fika med efter skolan imorgon. Ha det så bra tills vidare så hörs vi, syrran sitter och laddar ner Kung Fu Panda så jag hoppas den hinner ladda klart så jag och Max kan kolla och ha något att göra medans folket är borta.

"Ta vara på tiden för slösa är fel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0