Förändring

Nu har jag kommit på en lite galen men nödvändig idé. Jag behöver förändring. Killen gick ju åt helvete, but lifes a bitch and I'm alive so lifes go on. Skolan är för mycket och helgerna lever inte upp till mina förväntningar. Inget går bra just nu. Så jag har ju sedan länge velat se ut såhär i håret :
Mary Kates(hon till vänster)hårfärg.Och även genom ett försök försökt färga det så. Det gick ju åt helvete som allt annat här i livet. Men nu är jag redo att bli besviken och arg igen. Nemen denna gång ska jag lyckas. Har tänkt att fortsätta i samma schanger. Ungefär såhär:

Så vad tycker ni? Skulle det passa? Frågan är om jag verkligen vågar. Jag gillar det där med äkta. Och alla säger att jag passar så bra i mitt original så det gör mig även osäker. Och tänk om det blir som sist? Inte alls som jag vill ha och misslyckat. Nej nu får jag skärpa mig, det växer ju trots allt bort och man måste chansa för att få veta. Det kanske blir skit snyggt. Det vet man inte förns man testat. Okej nu i denna sekund bestämde jag mig, jag ska slinga lite försiktigt i håret. Sen får jag se om jag fullföljer det eller om det blir bra som det är. Nu får jag sätta lite krydda på tillvaron för ingen annan verkar kunna det. Tack för mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0