Can't stop thinking of you

Helt sjukt hur kär man kan bli i en annan människa. Vad är det egentligen som gör att man blir så extremt nere i just den personen? Jag kan inte säga att jag är olyckligt kär, men jag kan bara inte sluta att tänka på dig. Ser bilder framför mig hela tiden. Dina händer.. mm dom stora varma händerna som alltid fångar mig. Finns det något som heter omöjlig kärlek? Brukar man inte alltid säga att det blir vad man gör det till? Gör man det till något omöjligt så är det klart att det blir det. Eller? Sitter och lyssnar på en av dina favorit låtar nu som du faktiskt fått av mig. Det känns faktiskt lite bättre när jag hör den. Tänker inte sitta och deppa här inte. En dag, en dag vet jag att du kommer titta mig i ögonen och säga att du älskar mig för jag kan se det i dina ögon. Nog med kärlek för killen och in med kärleken till vännerna. Idag ska jag nämligen på fest, men dock ingen alkohol för mig. Men man kan ju ha kul utan, eller det är vad jag hört;) Nu ska jag ner på gården och äta buräck med fetaost tillsammans med mamma och Sussie.
Tack för idag,<3 
"Det blir vad du gör det till"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0