Bara 2dagar kvar!!!

Nu är det bara TVÅ dagar kvar, sen drar jag. Tjihu! Vackert väder idag, vaknade runt 10.00 och åt frukost. Idag är det kusin Jessica som står på schemat, först ska jag åka med i bilen när hon övningskör och sen ska vi hitta på något mysigt. Kanske blir en promenad på stan eller sola i vasaparken eller något. Vet inte men det blir bra det vi filurar ut. Jag har redan packat klart min resväska för Gotland. Okej, tandborste och sånt är kvar men det packar man inte förns samma dag. Tog den största väskan vi hade, alldeles för stor egentligen men det är bra att ha lite att välja på. Dessutom kommer det vara så otroligt varmt där nere så man måste kunna ha ombyte. Går dagen uppe i vällingby centrum gick som smort, bikinin byttes till rätt storlek, shortsen vart ännu snyggare i bytet och ringen är nu på operationsbordet. Haha nej men jag ska ju töja ringen så den är hos smeden. Ta väl hand om min lilla skatt. Så klockan 13.00 är det dags för lunch, och då är det thaimat med ris som står på menyn. Mmm yummi! Nu ska jag bädda sängen och sedan gå ut på altanen och sola. Ska ringa mamma också och höra om sista vaxningen. Ajajaj, men vill man vara fin får man lida pin.
Ha en riktigt härlig dag nu alla sommar vackra människor så hörs vi.
Ps. Idag kommer även min älskade memf hem!! Välkommen hem hjärtat!! :D<333333
Och igår hade min förra klasskompis Helena namnsdag, så grattis i efterskott gumman :)<3
"Gå fram och säg hej, det värsta som kan hända är att du får ett nej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0